Jumaat, September 26, 2008

Raya ! Raya ! Raya !

Hari Raya dah dekat tinggal 4 hari lg amacam semua geng2 blog dah siap ke semua persiapan nak raya.............. harap2 semua dah ok, tp aku punye rumah masih lagi terbongkang tak siap satu ape pun lagi insya'allah hari minggu ni settle semua kot.......
Ape taknye lepas buka pose mata ni terus aje cari bantal dah tak larat lg nak tengok benda2 lain. Macamana pun kena settle juga sebelum balik kampung, time ni la juga buat aku sakit kepala sebab kalau aku buat keja ada saja tukang kacau, sape lagi kalau bukan anak dara aku.
Semalam mase hubby aku beli cat si kecik aku ni dah pun sound awal2 yang dia nak tolong mengecat, abisla............... kalau aku malas dah nak cat2 ni tp kena juga cat walaupun sikit saja kami nak kena touch-up hasil keja tangan damira kat dinding. Puas dah mama ngan ayah dia beli buku eh tetap juga ke dinding tangan dia walaupun sikit2 dia buat lama2 jadi bukit dah geram aku.........
Dapat lagi kad raya dari kak anie ........... time kasih ye so sweet la
KAMI SEKELUARGA INGIN MENGUCAPKAN "SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDILFITRI" KEPADA SEMUA RAKAN2 BLOG YANG SENTIASA SUDI MENGUNJUNGI TERATAK KAMI SERTA BERHATI2 DI JALANRAYA INGAT ORANG YANG TERSAYANG.


4 ulasan:

Mak Su berkata...

selamat hari raya

Akak berkata...

Salam Hasren..

Akak ingin mengambil kesempatan nie utk mengucapkan Selamat Hari Raya Aidil Fitri & ingin mohon maaf andai ada salah & silap samada yg akak sedari maupun tidak...

razlyen78 berkata...

Selamat Hari Raya Mak Su muah! muah!

razlyen78 berkata...

Akak, saya pun begitu juga adanya bersama2 la kite bermaafan di bulan yg mulia ini..... :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails