Isnin, November 17, 2008

Fish oh pish?????





Aku mmg peminat setia haiwan peliharaan seperti ikan ape taknye aku mmg pantang kalau nampak akuarium & kedai ikan hati ini meronta2 nak singgah. Setelah sekian lama aku pendam sekarang akhirnya aku berjaya jua memiliki ikan kesayanganku. Sebenarnya aku pernah kecewa membelanya satu ketika dulu, kerana ikan2 ku pernah mati satu hari disebabkan ketiadaan bekalan elektrik dan waktu itu aku pulang ke kg.

Sedih dan pilu rasenya apabila melihat ikan2 ku mati........ tp apakandaya......... hari ini aku kembali lagi dgn semangat yang baru setelah bos tempat aku bekerja menghadiahkan akuarium besar dan dapatlah aku menempatkan ikan2 baru ku itu. Apakata kita layan gambar2 ikan kat bawah ni mesti rasa tenang aje jiwa ni.



Ikan Damira nie......


Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails