Selasa, April 29, 2008

Homework

Nak citer sikit pasal homework, tapi bukan aku punye tapi si kecil aku ni. Sememangnye bila pulang dari taska dia mmg akan buat homework yg diberi oleh cikgunya tapi semalam dia betul2 kelam-kabut nak siapkan x macam selalu. Masuk aje dalam keta si kecik dah membebel pasal homework dia...... jawabnye tergendala lg la niat aku nak ke pasar malam awal sikit sbb kalau dah malam ramai orang malas nak berhimpit2 panas pulak tu.....






Mama, adik ade homework........

Ok, nanti sampai umah adik buatla ye....

Mama kena tolong adik tau.......

Tapi mama cume bleh tunjuk aje eh tolong tuliskan x boleh

Nanti x siap macamane?

Buatla pelan2 x paham tanya kat mama.

Adik nak tengok impak maksima la nnt x siap macamane.......

Ya allah......................


Inilah dia si kecik tengah asyik mengira subject matematik siap dgn makanan kat sebelah.


Tengokla anak2 kite sekarang ni pengaruh tv nampak lebih kuat dari kerja sekolah dia........, hai nak x nak aku tolong juga la dia siapkan homework dia. Patutla dia kelam kabut nak siapkan homework dia. Macamana pun lepas maghrib aku ke pasar malam dgn hubby, hehehe malas nak masak.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails