Isnin, April 28, 2008

Hubby ku "bidan terjun"

Ari ahad semalam kami tengok hubby main badminton (perlawanan persahabatan) antara kilang hubby dengan kilang sebelah. Depa main kat belakang stadium larkin johor memang tempat tu khas utk game badminton. Aku pun baru first time pegi tempat tu. Hubby kena main sbb ganti kawan dia yang x dapat dtg. Hubby pulak dah lama x practise badminton dan kalau ikutkan pun dia mmg x nak main pun sbb kami rancang nak bawa damira jenjalan tapi ape boleh buat ...........

Kami tolak awal dari rumah dalam pukul 8 am sbb tak tau tempatnya nak kena cari dulu, game pulak start pukul 9 am. Sampai sana dlm pukul 8.30 am dan kami bernasib baik sbb mudah saja nak cari tempat tu.

Inilah dia muka damira yg bersemangat nak tengok ayah dia lawan badm
inton. Tapi semua itu hanya la mula2 saja lepas tu dia meragam nak balik la, nak tido la dan mcm2 lagi. Aku pulak x sempat nak amik gambar ayah dia mase tengah lawan sbb camera tinggal dalam keta nak pi amik malas la pulak.

Macamana pun hubby menang dlm perlawanan tu dia kena main rubber set, alhamdullilah walaupun aku tengok dia x cukup stamina tapi perjuangan tetap diteruskan hehehe, kesian mase tu aku tengok hubby dah pancit habis aku rase.

Tetapi kilang hubby tetap kalah dimana lelaki hanya menang 2 saja dari 5 game dan pompuan pun same kalah menang 1 dari 3 game.

Sampai umah dah jam 2 pm, apelagi masing2 pun dah penat tido la jawabnye sampai ke pkul 6 pm baru sadar itu pun sbb masing2 dah kelaparan.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails