Sabtu, Julai 26, 2008

Mendung + Sedih

Cuaca kat luar mendung dan tetiba aje hatiku merasa amat sedih bila teringatkan seseorang........... seorang yang aku anggap sebagai kakak tempat aku mengadu nasib kini telah pergi selamanya.............
Terlalu banyak kenangan aku dan dia sehingga aku tak dapat melupakanya walaupun sudah hampir 10 tahun ianya berlalu.
Akak, aku tahu kehidupan mu penuh dengan kesengsaraan, tapi aku lihat air muka mu sedikit pun tidak menampakan kesedihan mu...... bila aku bertanya kau menafikanya.
Kau begitu tabah kak sampai sekarang aku masih lagi terbayang2 wajahmu aku terkilan kerana tak dapat melawatmu semasa sakit & semasa kau pergi juga aku tak tahu....
Kak.... aku betul merinduimu......... kini penderitaanmu telah berakhir kak, aku doakan kau bahagia di alam sana.... Amin......Al Fatihah buat arwah Kak Anis.

3 ulasan:

Akak berkata...

Salam ras...

Salam taziah atas kehilangan sahabat yg akrab...

Alfatihah buat arwah Anis semuga rohnya tenang disana..

Akak berkata...

Ampunnn salah type, Salam buat Hasren...(maafkan leh kesilapan org tua cam akak nie yea)

aNIe berkata...

lyen..

Alfatihah buat yang pergi...memang insan yang kita sayang...biar telah lama meninggalkan kita...mereka tak mungkin dpt kita lupakan...

Semoga roh anis dicucuri rahmat....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails