Khamis, Julai 24, 2008

Sibuk

Kebelakangan ini aku sentiasa sibuk dengan berbagai2 masalah:-
1) Tugas di tempat kerja.
2) Tugas di rumah.
3) Masalah keluarga.
4) Masalah adik2 adikku.
dan macam2 lagi masalah yang mendatang...................
Tapi apakan daya aku hanya manusia biasa yang tak mungkin terlepas dari berbagai masalah, bak kata orang semua manusia yang hidup akan di timpa masalah dan tak boleh lari darinya kerana selagi ianya tidak di selesaikan maka masalah akan mengekori ke mana jua kita pergi...
Masalah2 ini semua telah membuatkan aku tiada masa utk berblog, lame juga aku tinggalkan blog kesayangan ku ini, tidak berupdate rindu pula rasenye...............Insya'allah aku akan cuba juga untuk mencari kesempatan utk berblog lagi banyak sebenarnye cerita yang aku nak kongsikan bersama....................

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails