Sabtu, Jun 14, 2008

SELAMAT HARI BAPA

Wajah ABAH tercinta bersama adiku yang akan bakal menjadi ayah pada bulan September ini insyaallah......

Ucapan aku tujukan khas buat abahku yang tersayang, suamiku yang dicintai, ayah mertuaku yang dihormati, abangku yang diingati dan semua bapa2, yang ada di seluruh dunia.
Abah jasamu tidak mungkin dapat ku balas, pengorbanan mu kepada kami adik beradik amat berharga dan tidak ternilai harga yang ade didunia, setitik peluhmu yang keluar untuk memberi kami sesuap nasi hanya Allah s.w.t sahaja yang dapat membalasnya.
Abah dikaulah idola ku................. aku masih ingat lagi kata2 mu "belajarlah setinggi mana kamu kerana kesudahannya kamu jua yang akan senang" , "belajar dari kesilapan dan bukan mengulangi kesilapan" , "perbuatan yang mulia akan di balas dengan ganjaran yang tiada tandingan nikmatnya dari Allah".
Bila aku terkenang2 akan kata-kata Abah, semua ada benarnya kini aku dapat merasa apa yang dikatakan 20 tahun dulu oleh Abah. Aku banyak belajar erti kesusahan , pengorbanan, kesengsaraan, kegembiraan dari mu Abah.................. Tiada apa pun yang akan dapat melupakan aku akan semua jasa2 mu walau tubuh ini di telan bumi. Akak doakan ABAH sentiasa dengan ketakwaan kepada Allah s.w.t yang tiada kesudahan, kesihatan yang berpanjangan, dimurahkan rezeki yang melimpah ruah dan bahagia dengan kasih sayang disisi ibu dan kami anak beranak......... AMIN.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails