Khamis, Jun 12, 2008

Air Papan Mersing



Masa cuti yang lepas kami sekeluarga amik peluang ini untuk pulang ke kampung. Dapat rehat secukupnya memang amat berbaloi bagi aku & hubby nak2 si kecik aku tu, ape lagi melonjak2 lah dia. Kami bertolak jumaat malam, semasa di jalanraya boleh dikatakan semua jalan sesak di sana-sini maklumlah minggu terakhir cuti sekolah. Akhirnya kami sampai di kampung pada jam 11.00mlm apelagi zzzzzzzzzzz lah jawabnye.

Bangun2 aje, mak mentua sudah siapkan sarapan pagi dan juga bekalan utk ke pantai Air Papan, Mersing. sebenarnye aku dan hubby x bercadang pun nak ke pantai sebab keadaan cuaca tapi bila mengenangkan keluarga mentuaku bersungguh2 aku pun ikut sekali. Damira apelagi seronokla dia. Sampai saja di sana aku ngan hubby duduk2 aje damira pulak takut nak mandi sebab ombak laut kuatla juga waktu itu. Jadi kami amik angin laut ajelah jawabnye. Dapat juga aku melihat air laut yang sememangye menjadi minat ku dari sejak kecil lagi, aku jadi seronok melihat ramainya manusia mandi manda di situ.



Tengokla ni siap ada baywatch lagi......... mase2 dulu x de benda ni sume, ye la mak mentua aku cakap dah banyak laut ni mengorbankan nyawa manusia.





Damira & sepupu belah hubby ku main buai di tepi laut. Tengokla anakku itu bukan main seronok lagi dia berbuai siap nak berbaring la...... Aku & hubby pun x nak ketinggalan maklumlah dah lama merasa nak berbuai hehehehe.......

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails