Isnin, Jun 30, 2008

Wayang

Inilah dia tiket wayang kami selalunye dua aje skrg dah kena bertiga hehehe

Sabtu yang lepas aku ngan hubby bawa damira tengok wayang, itula dia first time kami bawa dia tengok wayang cerita "kungfu panda"nasib baik citer tu ade lagi. Bukan main seronok lagi sbb sblm ni aku dok cakap2 aje nak bawa dia tengok wayang tapi hampeh mmg tak pergi pun.

Tengokla sibuk nak amik gambar ngan panda juga padahal dah kesejukan tu .........


Mase kat dalam panggung mulut dia kepoh betul byk kali aku suruh diam eh cakap lagi & cakap lagi bila dah ketawa berdesing telinga aku, hehehe......... maklumla first time aku pun layankan aje. Mama ngan ayah dia pun dulu hantu wayang juga tapi dah lama juga kami tak tengok wayang sejak damira ada.

Macamana pun kami seronok bila tengok muka damira puas, seronok bawa anak kenal2 kan benda baru, lepas ni bleh la kami lanjutkan activity mase cuti dgn tengok wayang tp aku cakap dengan damira cume bleh tengok citer kartun2 aje gaduh2 & citer seram aku x nak, nampaknye dia ok aje hehehe...........

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails