Selasa, Mei 06, 2008

Beg Duit Aby

Hari minggu lepas semasa aku ngan husband jenjalan kat tesco aku singgah jap kat kedai aksesori wanita. Seronok sangat sebab mase tu ada potongan harga 50% untuk barang2 tertentu. Orang ramai sangat sampaikan bersesak-sesak nak pilih barang. Minat punye pasal sesak pun sesakla..........

Hubby pulak malas nak masuk kedai tunggu kat luar dengan troly jawabnye aku la yang kena melayan damira. Tau ajelah kalau dengan si kecik ni semua dia nak, kejap amik itu, kejap amik ini pening kepala aku. Last2 beg duit juga di pilihnya. Aku rasa dah lebih 5 kali aku belikan beg duit si kecik. Ingatkan bleh la pujuk ari tu x yah beli tapi akhirnya tewas juga nasib baik 1/2 harga (50%) la katakan................

Aku rasa berbaloi juga sbb x de la mahal sangat cume aku pun x tau dia nak buat ape dengan beg duit yang banyak2. Tapi mane ntah semua beg duit dia yang tinggal cume ini ajela yang lain dah lesap ke mana. Aku pun suka juga dengan warna beg duit baru dia sebab warnanya terang hehehe..........


Ini beli masa bila pun aku dah x ingat.


Ini beg yang last di beli sebelum dapat yang baru.

Dan inilah beg duit aby yang terkini lepas ni x taula lagi...............



Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails