Selasa, Mei 13, 2008

Berakhirnya Penantian

Hari minggu yang lepas aku, hubby, damira& neneknya pergi ke Felda Air Tawar 3 (kat area kota tinggi) untuk menghantar pakcik hubby ku bernikah. Ari ahad (11.05.2008) adalah tarikh keramat bagi pakcik hubbyku kerana penantian yang selama ini ditunggu2 sudah berakhir di mana dia telah dinikahkan dengan pilihan hatinya. Terlihat wajah2 ceria dan sebak semasa melafazkan akad nikah jelas kelihatan di wajahnya. Aku pun tak dapat nak menceritakan bagaimana detik2 itu berlalu kite tengok ajelah gambarnye maklumla dia pun sudah berumur.


Alhamdulillah Allah (s.w.t) buka kan hatinya untuk berumahtangga. Selama ini dia hanya buat orang lain gembira sahaja, tanpe memikirkan kebahagiaanya. Hanya kerja sahaja yang menemaninya, dia juga bekerja dengan tanpa mengenal erti penat untuk mencari rezeki untuk dirinya dan anak2 buahnya. Kalau aku & hubby datang ke rumah neneknya mesti damira dapat buah tangan dan selalunye duitla sampaikan damira pun sekarang dah pandai kenal duit hehehe........

Mase ni semua tgh tggu majlis nak bermula tok kadi baru sampai tengokla damira pun dah mula buat perangai.






Ini pula pengantin pompuan tgh sign surat setuju nak kawin........











Inilah dia saat2 cemas semasa di akad nikahkan hehehe.........






Ini pula gambar kat luar umah mase tgh tggu pak imam(tok kadi) nak datang, panas sgt mase tu kat dalam umah x tahan damira pun dah mula meragam mama dia pun sama sebenarnye hehehe........... tengokla semua muka mcm nak kena pegi berperang.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails