Jumaat, Mei 02, 2008

Selamat Hari Lahir "Mak"

Semalam adalah hari lahir ibu mertuaku yang ke 48 tahun dan yang paling seronok kami dapat menyambutnya bersama2 cume 2 org adik iparku dan bapa mertuaku sahaja yang tiada kerana mereka ke pekan pahang.
Kami sambut kat rumah nenek asben, nak lagi best semua makanan mak mentua yang masak aku tolong sikit2 aje.


Inilah dia kek ibu mertuaku tadaaaaa............. kek coklat tengah2 ade aiskrim sedap betul.............







Ini pula acara memotong kek dari ibu mertuaku. Aku dan damira sebagai pemerhati hehehe.Sebenarnye damira tengah geram nak potong juga nasib baik aku pegang tangan dia kuat2. Tengokla muka x puashati dia tu.........


Apelagi lepas tu acara makan dan terus makan hehehe jemput2 , jemput tengokla ye............


Ibu mertuaku yang bertudung merah dan mak kepada ibu mertuaku pula bertudung hitam (nenek asben). Tengokla masing2 muka dah sedih sbb aku dan mak mentua dah nak balik mase tu. Alahai sayunye................


1 ulasan:

Ealyie berkata...

ooo...ko balik kampung makan kek ye.. hehehe.. happy besday to ur MIL too k.. aku pun balik gak sambut b'day anak buah aku Irdina Aleeya..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails